روسیه: در ۲۴ ساعت ۲۹ مقر داعش را نابود کردیم
روسها می گویند تنها در ۲۴ ساعت توانسته اند ۲۹ مقر و محل تجمع امکانات داعش را در مناطق مختلف سوریه هدف قرار داده و نابود کنند. وزارت دفاع روسیه با اعلام این خبر افزود نیروی هوایی ما در ۲۴ ساعت گذشته توانست علاوه بر نابودی ۲۹ مقر داعش، ۲۳ محل استقرار ادوات جنگی و چندین مقر فرماندهی دولت اسلامی عراق و شام را هدف قرار دهد.

2715577 10/09/2015 A Su-34 fullback bomber performs air strikes in the provinces of Raqqah and Aleppo (screen shots from a video posted by the Russian Defense Ministry on its YouTube channel)./Министерство обороны РФ

 شریان نیوز: به گزارش راشاتودی؛ وزارت دفاع روسیه گفته حملات هوایی جنگنده های روسی توانسته به طرز قابل توجهی از قابلیت های نظامی و تهاجی داعش بکاهد. روسها در چند ساعت گذشته با مجموع ۶۴ سورتی پرواز ۵۵ هدف از امکانات داعش را نابود کرده اند.
کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت حملات هوایی توانسته با نابودی مکان های دپوی سلاح و مهمات، امکان جابجایی سریع را از داعش بگیرد؛ همچنین گزارش های میدانی و اطلاعاتی نشان می دهد که تروریست ها در اثر این حملات به شدت از نظر سوخت و امکانات در مضیقه به سر می برند؛ به همین علت بسیاری از آنان مجبور به ترک محل نبرد خود و حرکت به سوی شمال و شمال شرق سوریه شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 مهر 1394 ا 18:42 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.